Αρ. 16 παρ.2 ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

"H παιδεία απoτελεί βασική απoστoλή τoυ Kράτoυς και έχει σκoπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τoυς σε ελεύθερoυς και υπεύθυνoυς πoλίτες." Αρ. 16 παρ. 2 * Σ Υ Ν Τ Α Γ Μ Α ΤΗΣ Ε Λ Λ Α Δ Α Σ *

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

" Το σχολείο μας, αν και καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να εξασφαλίσει την πληρότητα και ορθότητα των πληροφοριών, που παρατίθενται σε ψηφιακή μορφή, δεν μπορεί σε καμμιά περίπτωση να εγγυηθεί την ακρίβεια των κειμένων, που λαμβάνονται μέσω του ιστολογίου μας ". Διαχειριστής Ιστολογίου: Βαρδάκης Κωνσταντίνος, Μηχανολόγος ΠΕ82 (17.06)

Πέμπτη, 3 Απριλίου 2014

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ "ΕΞΟΡΜΗΣΗ" ΤΟΥ 1 ΕΠΑΛ ΑΛΜΥΡΟΥ ΣΤΟ ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ



Την Τρίτη 01/04/2014 τμήματα του ΕΠΑΛ Αλμυρού επισκέφθηκαν ΤΕΙ Θεσσαλίας στη Λάρισα  με συνοδεία των καθηγητών Μαγκλάρα Αθανάσιου, Νικολόπουλου Κωνσταντίνου, Πισιώτη Αγγελικής, Ραχμανίδη Γεώργιου, Φλώρου Αποστολίας και Χατζηπλή Κωνσταντίνου.

1.    Οι μαθητές της Β’ τάξης (του τομέα Γεωπονίας  και του τομέα Μηχανολογίας) που παρακολουθούν το μάθημα της Ειδικής Θεματικής Δραστηριότητας και έχουν θέμα ‘’ Θερμοκήπιο – Χρήση της γεωθερμίας για την θέρμανση των θερμοκηπίων’’ , επισκέφθηκαν το θερμοκήπιο του ερευνητικού προγράμματος LIFE+ Adapt2Change, ‘’ Προσαρμογή της γεωργικής παραγωγής στην κλιματική αλλαγή και στους περιορισμένους υδατικούς πόρους’’. 
Στο θερμοκήπιο έχουν εξοικονόμηση νερού έως και 90%, εξοικονόμηση ενέργειας έως και 80% με τη  χρήση της γεωθερμίας, καθώς και πολλαπλασιασμό της ετήσιας παραγωγής.

Οι μαθητές ξεναγήθηκαν και ενημερώθηκαν από τον υπεύθυνο του προγράμματος Δρ. Παπαχατζή Αλέξανδρο, καθηγητή της Σχολής Γεωπονίας, του τμήματος Φυτικής Παραγωγής


2.  Οι μαθητές του περιβαλλοντικού προγράμματος ‘’ Ψάχνοντάς για πετρέλαιο…’’ επισκέφθηκαν το εργαστήριο της Εφαρμοσμένης Μηχανικής Ενέργειας και Συστημάτων Τεχνολογίας (EMEST LAB) – Τεχνολογίες και Κινητήρες Βιοντίζελ, του τμήματος Μηχανικής Βιοσυστημάτων της Σχολής Γεωπονίας.

Εκεί ενημερώθηκαν για το ερευνητικό πρόγραμμα ‘’Παραγωγή βιοντίζελ και μελέτη των επιπτώσεων από τη χρήση αυτού ως καύσιμο στους κινητήρες εσωτερικής καύσης των γεωργικών ελκυστήρων’’.


Την ενημέρωση των μαθητών έγινε από τον υπεύθυνο του εργαστηρίου Δρ. Γράβαλο Ιωάννη, καθηγητή του τμήματος.



3.    Οι μαθητές της Γ’ τάξης του τομέα Γεωπονίας επισκέφθηκαν το εργαστήριο Αρδεύσεων, όπου και ενημερώθηκαν για τα συστήματα Αρδεύσεων και τα εξαρτήματα αυτών. 

Την ενημέρωση των μαθητών έγινε από τον Δρ Βίρλα Παναγιώτη, καθηγητή  του τμήματος Μηχανικής Βιοσυστυμάτων της Γεωπονικής Σχολής.


4.     Επίσης οι μαθητές του τομέα Γεωπονίας επισκέφθηκαν:
α.   τα θερμοκήπια της Σχολής Γεωπονίας, όπου καλλιεργούνται οπωροφόρα δένδρα, λαχανικά και τροπικά φυτά.
β.   τις σταβλικές  εγκαταστάσεις του Αγροκτήματος του ΤΕΙ, όπου εκτρέφονται βοοειδή, αιγοπρόβατα και χοίροι, και ενημερώθηκαν από τους υπεύθυνους του αγροκτήματος.

5.   Οι μαθητές της ειδικότητας Μηχανολόγων – οχημάτων επισκέφθηκαν τα εργαστήρια:
α.   Εργαλειομηχανών όπου είδαν συμβατικές και σύγχρονες εργαλειομηχανές (5αξονικό κέντρο κατεργασίας φρέζα) με επίδειξη σε απλή κατεργασία και ενημερώθηκαν σχετικά από τον αρμόδιο καθηγητή.
β.   Αντοχής υλικών, όπου κατατάσσεται σε πολύ υψηλή σειρά πανελλαδικά και ενημερώθηκαν από τον κ. Μουζάκη.

γ.   Οχημάτων , όπου και εκεί ενημερώθηκαν από τους αρμόδιους καθηγητές.

δ.    Τέλος επισκέφθηκαν το εργαστήριο μηχανικής ρευστών και είχαν τη τύχη όχι απλά να ενημερωθούν αλλά να παρακολουθήσουν ένα μάθημα γνωριμίας για το εργαστήριο από τον κ. Τσιρίκογλου.

6.    Οι μαθητές της ειδικότητας Ηλεκτρολόγων επισκέφθηκαν τα εργαστήρια :
  • Ηλεκτροτεχνικών εφαρμογών
  • Συστημάτων ηλεκτρικής ενέργειας
  • Ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών κατασκευών
  • Συστημάτων αυτομάτου ελέγχου
  • Ηλεκτρικών μηχανών
  • Τεχνολογίας υψηλών τάσεων
  • Συστημάτων αυτομάτου ελέγχου
  • Ηλεκτρονικών ισχύος
Όπου ενημερώθηκαν από τον προϊστάμενο του τμήματος κ. Ανδρίτσο.
        Έστω και για 2 ώρες περίπου οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να νοιώσουν σαν φοιτητές, όπου αυτό μπορεί να τους επηρεάσει θετικά για τις μελλοντικές του αποφάσεις για τις σπουδές τους και την επαγγελματική τους σταδιοδρομία.
 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου