Στο σχολείο μας η αυτοαξιολόγηση ξεκίνησε πιλοτικά το
σχ. έτος 2012-13 βασιζόμενη στις λογικές της λογοδότησης, της βελτίωσης και της
ανάπτυξης, σκοπεύοντας στη δημιουργία ενός αυτόνομου και ανανεωμένου σχολείου.
Οι καθηγητές μετά από αρκετές συζητήσεις και ανταλλαγές απόψεων, στις οποίες
άρθηκαν και οι τελευταίες δυσπιστίες-αντιστάσεις, εργάστηκαν με ζήλο και το
επόμενο έτος 2014-15 κατά το οποίο η αυτοαξιολόγηση εισήχθη υποχρεωτικά στο
σχολείο ήταν έτοιμοι ώστε να ανταπεξέλθουν των απαιτήσεών της. Διερευνήθηκαν 15
δείκτες, που περιέγραφαν αναλυτικά όλες τις λειτουργίες του σχολείου, με
ερωτηματολόγια και συνεντεύξεις καθηγητών- μαθητών- συλλόγου γονέων.
Εντοπίστηκε ο πιο αδύναμος δείκτης που έχρηζε βελτίωσης και εκπονήθηκε
ολοκληρωμένο σχέδιο δράσης με τίτλο:
Aναβάθμιση χώρων του σχολείου: Πρόσβαση ατόμων με
κινητικά προβλήματα.
Το σχέδιο δράσης, τα αποτελέσματα που επιτεύχθηκαν και
η αξιολόγησή τους, όπως εκμαιεύθηκαν μέσω ερωτηματολογίων καθηγητών- μαθητών,
φαίνονται στους συνδέσμους στη δεξιά στήλη.
ΕΚ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου